3CX tarafından sunulan, yönetilmesi kolay bir hotel ip santral ile misafirlerinize fiyat etiketi olmayan 5 yıldızlı bir deneyim sunun. Hotel telefon sistemi, dahili iletişim ve misafirle resepsiyon arasındaki iletişim için optimize edilmiştir. Uyandırma hizmeti planlama, “Rahatsız Etmeyin” bildirimi ve kolayca otelden çıkış yapmayı içerir. Misafirleriniz resepsiyonu aradığında kişiselleştirilmiş selamlamalarla konuklarınızı şaşırtın. Otele giriş/çıkışı otomatikleştirmek ve arama faturaları oluşturmak üzere 3CX’i hiçbir ekstra maliyet ödemeden mevcut PMS sisteminize entegre edin. Maliyetlerde ve sistem yönetiminde tasarruf sağlayın, personel iletişimini optimize edin ve olumlu TripAdvisor yorumlarının gelmeye devam etmesini sağlayın.

Düşük maliyetli ve yönetimi kolay

  • PRO ve Enterprise’a dahildir: Pahalı eklentiler bulunmaz!
  • Kolayca hat ekleyin ve çıkarın – kullanıcı başına lisans yoktur.
  • Açık standartlar: Mevcut altyapı ve düşük maliyetli cihazlar kullanın.

  • IP telefonlar, SIP trunklar ve ağ geçitleri ile takın çalıştırın.

Yönetimi kolay Hotel IP Santral
3CX’i seçeceğiniz PMS’ye entegre edin

Fidelio, Protel, roomMaster PMS Entegrasyonu

  • Protel, roomMaster, Micros-Fidelio ve fazlasına entegre olur.
  • Resepsiyon, oda servisi ve yönetimi telefonlarında misafir adını görün.
  • Kolay otelden çıkış işleviyle, fatura için her şeye hazır sahip olun.
  • Oda dolu olmadığında, harici aramaları bloke edin.

Garantili misafir memnuniyeti

  • Arayan kimliğiyle misafir aramalarını tanımlayın ve selamı özelleştirin.
  • Eski misafir sesli mesajını silip yeni misafir adıyla tekrar yapılandırın.
  • Misafirleriniz uyandırma araması ve rahatsız etmeyin bildirimi planlayabilsin.
  • Görevli durumu, oda hizmetinin oda durumunu telefonla ayarlamasını sağlar.
3CX Hotel IP Santral ile garanti edilen misafir memnuniyeti
3CX Canlı Yardım ile potansiyel ziyaretçilerle kolayca iletişim kurun

Canlı Yardım ile web sitesinden rezervasyonları arttırın

  • Web sitelerine 3CX Canlı Yardım ekleyin, rezervasyonların uçuşunu izleyin.

  • Resepsiyon personelinden fazlasını içeren Canlı Yardım kuyruğu oluşturun.
  • Misafir sorularına hızlı yanıtlar için WhatsApp ve Facebook ile entegre edin.

  • Web ziyaretçilerinin tek tıklamayla sohbeti aramaya yükseltmesini sağlayın.

Müşterilerimiz ne diyor

“Sistem harika oldu. İyi işliyor ve mobilite ile uyarlanabilirlik içeren modern bir otelin gereksinimlerini karşılıyor. Bunun da ötesinde, benzer tipte bir sisteme karşı tasarruflar yaklaşık %75’tir.”
Hampton, Hilton Hotel London Park Royal

“Kurulumun çok başarılı olduğu kanıtlandı ve 3CX’i diğer otel mülklerimizden dokuzunda çalıştırmaktayız. Önemli tasarruf maliyetleri deneyimledik ve mevcudiyet, konferans araması ve web konferans gibi artan fonksiyonellikten yarar sağladık.”
Ramada Plaza

3CX kullanan birkaç otele göz atın