V20 artık Windows'ta önizleme ve test için kullanılabilir. Windows kullanıcılarımız için harika bir haber, V20 Güncelleme 1, BETA 2 artık Microsoft Windows için kullanılabilir. Yani eğer V20'yi Windows'ta çalışırken görmek için sabırsızlanıyorsanız, bunu şimdi yapabilirsiniz. Bu sürüm bir ALFA'dır. Çeşitli Windows sürümlerinde kapsamlı bir şekilde test edilmemiştir. Kod, Linux sürümüyle aynı olduğundan çok fazla sorun beklemiyoruz; [...]
V18 kullanıcılarının 2024'ün sonuna kadar V20'ye geçmeleri gerekiyor. Versiyon 18, 2024 yılı sonuna kadar desteklenmektedir. Bu son güncelleme olan Güncelleme 9a BETA’da Google PUSH, Apple ve API Desteği sertifikalarını yeniledik. Bu güncelleme, yenilenen PUSH desteğini test etmenize ve 3CX Uygulamalarını yıl sonuna kadar kullanmanıza olanak tanıyacaktır. Mümkün olan en kısa sürede V20'ye geçişinizi planlayın. Not: V20 [...]
Beta 2, kullanıcılara kendi raporlarını planlama olanağı sağlar. V20 Güncelleme 1, BETA ardından BETA 2 artık denemelere hazır. Kullanıcı başına yeni bir rapor planlayıcı ile geliştirilmiş Planlanmış Raporlar özelliğini geri getiriyoruz. Planlanmış Raporlar Geri döndü Planlanmış raporlar özelliği geri döndü ve artık daha iyi. Yalnızca yöneticilerin raporları planlayabildiği V18'den farklı olarak artık yöneticiler, sahipler ve sistem [...]
Çağrı aktarımları için sürükleyip bırakma, çağrı yönetimini çok kolaylaştırır. 3CX Windows Uygulamasında yeni Panel ve Santral görünümleri mevcuttur - daha önce yalnızca BETA test kullanıcıları için mevcuttu. Yöneticilerin performansı izlemesine olanak sağlamanın yanı sıra, santral aynı zamanda resepsiyonistlerin çağrı aktarımı yapmak için çağrıları sürükleyip bırakmasına da olanak tanır. Yeni Panel ve Santral Görünümleri Denetçiler, temsilcilerin yanı [...]
BETA, Windows Softphone'a yeni Panel ve Santral görünümleri sunar. Yeni Panel ve Santral görünümleri, Windows Softphone'un bu BETA sürümüne yapılan en son eklemelerdir. Ekiplerin bir bakışta kaç çağrının cevaplanmayı beklediğini ve hangi iş arkadaşlarının çağrı almaya hazır olduğunu bilmesi gereken iletişim merkezi ortamlarında her iki görüş de büyük önem taşıyor. Kuyruk yöneticileri aracıları, belirli bir kuyruğu [...]
Yeni sürüm, yardımcı toplantı sahipleri için daha fazla kontrol ve yeni mozaik görünüm sunuyor. Android ve iOS için 3CX Video Konferans uygulamalarına yönelik en son güncelleme, görmek istediğiniz katılımcıları seçmenize ve 5 katılımcıya kadar sabitlemenize olanak tanıyan yeni bir mozaik görünümü sunar. Ek olarak, yardımcı Toplantı Sahipleri, daha önce yalnızca toplantı sahiplerinin kullanabileceği bazı yeni kontrol [...]
Kullanıcı başına fiyatlandırmaya ve yüksek paket ücretlerine elveda deyin. Dünya çapındaki küçük işletmeler yüksek iletişim maliyetleriyle karşı karşıyadır. Arama başına tarifeler nedeniyle değil, kullanıcı başına maliyetler nedeniyle. Ekip çalışmasını ve müşteri etkileşimini mümkün kılan iletişim platformları, nadiren kullandığınız aboneler de dahil olmak üzere kullanıcı başına kolayca 20 ABD doları olabilir; yarı zamanlı yönetici çalışanları veya toplantı [...]
Arayan kimliği istisnaları da dahil olmak üzere daha fazla V18 özelliği geri döndü. V20 için ilk güncelleme mevcut. Yalnızca yeni işlevler ve yeni bir CRM sunmakla kalmıyor, aynı zamanda son sürümde yer almayan bazı V18 özelliklerini de geri getiriyor. Ayrıca yedekleme ve destek özelliğinde de ciddi iyileştirmeler yaptık. %50 Daha Hızlı Yedekleme ve Geri Yükleme = [...]
2024 FrontRunners yayınlandı ve 3CX zirveye doğru hızla ilerliyor. Capterra'nın En İyi 5 Çağrı Merkezi ürünü hakkındaki Blog yazımızı takip eden 3CX, bir kez daha en iyilerin en iyileri arasında bir yer alırken hiçbir yavaşlama belirtisi göstermedi. Bu kez 3CX, Software Advice'ın 2024'ün En İyi Çağrı Merkezi Yazılımı listesinde FrontRunner olarak yer aldı! Kendi kategorisinde yaklaşık [...]
Büyük yazılım inceleme sitesi, Çağrı Merkezi kategorisindeki 600+ ürün arasında ilk 5'te 3CX'i gösterdi. 2024 Capterra Shortlist yayınlandı ve 3CX bir kez daha en yüksek puan alan yazılımlardan biri olarak öne çıktı. Çağrı Merkezi Ürünlerinde 5. Sırada Bu yılki Capterra Shortlist, 90/100 genel puanla 3CX'i Çağrı Merkezi kategorisindeki 600'den fazla benzer ürün arasında 5. sıraya yerleştirdi! [...]