Yealink T30P, T31P/G, T33P/G telefonlar nasıl yapılandırılır
Önemli
- Telefon yeni değilse ve başka bir PBX sistemine bağlı ise, önce onu sıfırlamanız gerekir. Bunu nasıl yapacağınızı burada okuyun.
- Eski bir telefonsa donanım yazılımını 3CX tarafından desteklenen en son sürüme yükseltmeniz gerekebilir. Bunu nasıl yapacağınıza burada bakın.
- Yealink T32G ve T38G, EOL olarak işaretlenmiştir ve yalnızca manuel olarak tedarik edilebilir, buraya bakın.
- Not: RPS'yi kullanmak istemiyorsanız, provizyon URL'sini telefona web arayüzü aracılığıyla girmeniz gerekir. Telefon otomatik olarak yapılandırılacak ve ardından yeniden başlatılacaktır. Çok sayıda aynı eski telefonunuz varsa (URL her telefon için farklı olduğundan) DHCP Option 66 kullanın.
Yealink T3 serisi hakkında
Yealink T3 serisi, çeşitli ölçeklerdeki işletmeler için üretkenliği en üst düzeye çıkaran ve işbirliğini geliştiren günlük sesli iletişim için tasarlanmıştır. Bu uygun maliyetli giriş seviyesi IP telefon serisi, üstün HD ses, EHS kablosuz kulaklık desteği ve Yealink Cihaz Yönetim Platformu ile entegrasyon özelliklerine sahiptir.
- T33P/G: Arkadan aydınlatmalı ve ayarlanabilir parlaklığa sahip 2,4 inç renkli LCD ekran, 12 hafıza tuşu, 4 hat tuşu ve 4 SIP hesabı içerir.
- T31P/G: Giriş seviyesi telefon. Arkadan aydınlatmalı ve ayarlanabilir parlaklığa sahip 2,3 inç grafik LCD ekran, 2 hat tuşu, 2 hafıza tuşu ve 2 SIP hesabı.
- T30P: Tek hatlı giriş seviyesi IP telefon. 2,3” grafik LCD ekran ve 1 SIP hesabı.
Adım 1: Yealink T3 ve MAC adresini belirleme
Doğru telefon modeli için adımları uyguladığınızdan emin olun. Modeli telefonunuzun alt panelinde bulabilirsiniz.
MAC adresini ahizenin arkasındaki etikette veya telefonda “Menü veya Tamam > Durum”a basarak bulabilirsiniz. MAC adresini not alın, yapılandırma için buna ihtiyacınız olacak.
Adım 2: Yönetici Konsoluna giriş yapın
- 3CX Web İstemcinizde oturum açın ve “Yönetici”ye gidin.
- Telefon eklemek istediğiniz “Kullanıcı”yı seçin ve “IP Telefonu” sekmesine gidin.
- “Telefon yapılandır”a tıklayın.
Adım 3: Yealink T30P, T31P/G, T33P/G'nizi yapılandırın
3CX'in bulutta olup olmadığını bilmeniz gerekir. 3CX tarafından barındırılan 3CX'iniz varsa veya 3CX FREE/SMB'niz varsa, 3CX'iniz buluttadır.
3CX bulutta
Ağınızda en az bir yönlendirici telefonun veya yapılandırılmış bir SBC'nin olması gerekir. Yönlendirici telefonların listesine buradan bakın veya SBC nasıl kurulur hakkında kılavuzu okuyun.
- Açılır menüden Yealink T3 serisi modelinizi seçin.
- Telefonun MAC adresini girin ve “Telefon ekle”ye tıklayın.
- SBC veya yönlendirici telefonunuzu belirtin. Ağınızdaki ilk telefon buysa
3CX işletme içinde
- Telefonunuzun nerede bulunacağını seçin.
- Ofis dışında (Uzaktan)
- Ofiste (Yerel)
- Açılır menüden Yealink T3 serisi modelinizi seçin.
- Telefonun MAC adresini girin ve “Telefon ekle”ye tıklayın.
- “Ofis dışında” seçeneğini seçtiyseniz yönlendirici telefonu veya SBC'yi belirtin.
4. Adım: Telefonu bağlayın
- Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın.
- Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
- Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.
Ayrıca bakınız
- IP Telefonlarınızı 3CX ile Yapılandırma
- Popüler DECT telefonları için yapılandırma kılavuzları
- Snom M300, M400, M900 (DECT telefon)
- Gigaset N670 IP PRO, N870 IP PRO (DECT telefon)
- Yealink W70, W80, W90 (DECT telefon)
- IP Telefon Yapılandırma Seçenekleri, abonenin cihazı başına yapılandırılabilir
- IP Telefon arka plan logosunu özelleştirme
Son güncelleme
Bu belge en son 29 Haziran 2023'te güncellendi