EOL Yealink T41P, T42G, T46G, T48G Telefonlarınızı Yapılandırma

Yealink T41P, T42G, T46G and T48G models

Yealink T41P, T42G, T46G ve T48G modelleri

Önemli

  1. uaCSTA aracılığıyla CTI desteği yok
  2. Doğrudan kullanıcı arayüzü girişi yok
  3. Paylaşımlı masa yok
  4. Arayan kişi "Anonim" olduğunda Katılımlı Aktarım gerçekleştirilemiyor

Adım 1: Yealink EOL T4 telefon modelini ve MAC adresini belirleme

Yealink T4 phone model

Doğru telefon modeli için adımları uyguladığınızdan emin olun. Modeli ve MAC adresini ahizenin arkasındaki etikette veya telefonda “Menü veya Tamam > Durum”a basarak bulabilirsiniz. MAC adresini not alın, yapılandırma için buna ihtiyacınız olacak.

Adım 2: Yönetici Konsoluna giriş yapın

  1. 3CX Web İstemcinizde oturum açın ve “Yönetici”ye gidin.
  2. Telefon eklemek istediğiniz “Kullanıcı”yı seçin ve “IP Telefonu” sekmesine gidin.
  3. “Telefon yapılandır”a tıklayın.

Adım 3: Kullanıcı için EOL Yealink T4 IP telefonunuzu yapılandırın

3CX'in bulutta olup olmadığını bilmeniz gerekir. 3CX tarafından barındırılan 3CX'iniz varsa veya 3CX ÜCRETSİZ/KOBİ’niz varsa, o zaman 3CX'iniz buluttadır.

3CX bulutta

Ağınızda en az bir yönlendirici telefonun veya yapılandırılmış bir SBC'nin olması gerekir. Yönlendirici telefonların listesine buradan bakın veya SBC nasıl kurulur hakkında kılavuzu okuyun.

  1. Açılır menüden Yealink T4 serisi modelinizi seçin.
  2. Telefonun MAC adresini girin ve “Telefon ekle”ye tıklayın.
  3. SBC veya yönlendirici telefonunuzu belirtin. Ağınızdaki ilk telefon buysa
  4. Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın.
  5. Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
  6. Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.

3CX işletme içinde

  1. Telefonunuzun nerede bulunacağını seçin.
  1. Ofis dışında (Uzaktan)
  2. Ofiste (Yerel)
  1. Açılır menüden Yealink T4 serisi modelinizi seçin.
  2. Telefonun MAC adresini girin ve “Telefon ekle”ye tıklayın.
  3. “Ofis dışında” seçeneğini seçtiyseniz yönlendirici telefonu veya SBC'yi belirtin.
  4. Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın. Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
  5. Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.

Adım 4: Telefonunuzu bağlayın

  1. Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın.
  2. Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
  3. Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.

Ayrıca bakınız

Son güncelleme

Bu belge en son 29 Haziran 2023'te güncellendi

https://www.3cx.com.tr/ip-telefonlar/yealink-manuel-provizyon/