EOL Yealink T41P, T42G, T46G, T48G Telefonlarınızı Yapılandırma
Yealink T41P, T42G, T46G ve T48G modelleri
Önemli
- Daha önce başka bir PBX sistemine bağlanmış kullanılmış telefonların öncelikle sıfırlanması gerekir. Bunu nasıl yapacağınızı burada okuyun.
- Telefonu yapılandırmadan önce en son ürün yazılımına güncelleyin. Ürün yazılımını yükseltmek için bu kılavuzu izleyin.
- Bilinen sınırlamalar:
- uaCSTA aracılığıyla CTI desteği yok
- Doğrudan kullanıcı arayüzü girişi yok
- Paylaşımlı masa yok
- Arayan kişi "Anonim" olduğunda Katılımlı Aktarım gerçekleştirilemiyor
Adım 1: Yealink EOL T4 telefon modelini ve MAC adresini belirleme
Doğru telefon modeli için adımları uyguladığınızdan emin olun. Modeli ve MAC adresini ahizenin arkasındaki etikette veya telefonda “Menü veya Tamam > Durum”a basarak bulabilirsiniz. MAC adresini not alın, yapılandırma için buna ihtiyacınız olacak.
Adım 2: Yönetici Konsoluna giriş yapın
- 3CX Web İstemcinizde oturum açın ve “Yönetici”ye gidin.
- Telefon eklemek istediğiniz “Kullanıcı”yı seçin ve “IP Telefonu” sekmesine gidin.
- “Telefon yapılandır”a tıklayın.
Adım 3: Kullanıcı için EOL Yealink T4 IP telefonunuzu yapılandırın
3CX'in bulutta olup olmadığını bilmeniz gerekir. 3CX tarafından barındırılan 3CX'iniz varsa veya 3CX ÜCRETSİZ/KOBİ’niz varsa, o zaman 3CX'iniz buluttadır.
3CX bulutta
Ağınızda en az bir yönlendirici telefonun veya yapılandırılmış bir SBC'nin olması gerekir. Yönlendirici telefonların listesine buradan bakın veya SBC nasıl kurulur hakkında kılavuzu okuyun.
- Açılır menüden Yealink T4 serisi modelinizi seçin.
- Telefonun MAC adresini girin ve “Telefon ekle”ye tıklayın.
- SBC veya yönlendirici telefonunuzu belirtin. Ağınızdaki ilk telefon buysa
- Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın.
- Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
- Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.
3CX işletme içinde
- Telefonunuzun nerede bulunacağını seçin.
- Ofis dışında (Uzaktan)
- Ofiste (Yerel)
- Açılır menüden Yealink T4 serisi modelinizi seçin.
- Telefonun MAC adresini girin ve “Telefon ekle”ye tıklayın.
- “Ofis dışında” seçeneğini seçtiyseniz yönlendirici telefonu veya SBC'yi belirtin.
- Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın. Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
- Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.
Adım 4: Telefonunuzu bağlayın
- Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın.
- Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
- Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.
Ayrıca bakınız
- IP Telefonlarınızı 3CX ile Yapılandırma
- Popüler DECT telefonları için yapılandırma kılavuzları
- Snom M300, M400, M900 (DECT telefon)
- Gigaset N670 IP PRO, N870 IP PRO (DECT telefon)
- Yealink W70, W80, W90 (DECT telefon)
- IP Telefon Yapılandırma Seçenekleri, abonenin cihazı başına yapılandırılabilir
- IP Telefon arka plan logosunu özelleştirme
Son güncelleme
Bu belge en son 29 Haziran 2023'te güncellendi
https://www.3cx.com.tr/ip-telefonlar/yealink-manuel-provizyon/