Yealink CP925, CP965, CP860 Konferans telefonlarını yapılandırma

Ayrıca Yealink CP920, CP960 ve CP860 için de geçerlidir

Yealink CP965 and CP925 modelsYealink CP860

Yealink CP965 CP925 CP 860 modelleri

Önemli

  • CP860, EOL olarak işaretlenmiştir ve desteklenmemektedir. Hala kullanmak istiyorsanız manuel olarak yapılandırmanız gerekecektir. Aşağıdaki prosedürü izleyin. Aklında tut:
  • Telefonu uzaktan yeniden provizyon yapamaz veya yeniden başlatamazsınız.
  • Ürün yazılımını yükseltemezsiniz.
  • Yealink CP960 ve CP920, satıcı tarafından EOL olarak işaretlenmiştir.
  • Daha önce başka bir PBX sistemine bağlanmış kullanılmış telefonların ilk önce sıfırlanması gerekir. Bunu nasıl yapacağınızı burada okuyun.
  • Firmware'ini 3CX'in desteklediği en son sürüme yükseltmeniz gerekebilir. Bunu nasıl yapacağınızı burada okuyun.

Adım 1: Telefon modelini ve MAC adresini belirleme

Yealink CP860, CP920, CP960 MAC address and model

Doğru telefon modeli için adımları uyguladığınızdan emin olun. Modeli ve MAC adresini telefonun arkasındaki etikette veya telefonda “Menü veya Tamam > Durum”a basarak bulabilirsiniz. MAC adresini not alın, yapılandırma için buna ihtiyacınız olacak.

Adım 2: Yönetici Konsoluna giriş yapın

  1. 3CX Web İstemcinizde oturum açın ve “Yönetici”ye gidin.
  2. Telefon eklemek istediğiniz “Kullanıcı”yı seçin ve “IP Telefonu” sekmesine gidin.
  3. “Telefon yapılandır”a tıklayın.

Adım 3: Yealink CP925, CP965, CP860’ı yapılandırın

3CX bulutta

3CX'iniz buluttaysa (3CX Free/SMB veya 3CX barındırılan buluttaysa), ağınızda en az bir yönlendirici telefonun veya yapılandırılmış bir SBC'nin olması gerekir. Yönlendirici telefonların listesi buradan bakın veya SBC nasıl kurulur hakkındaki kılavuzu okuyun.

  1. Açılır menüden Yealink konferans telefonunuzu seçin.
  2. Telefonun MAC adresini girin ve “Telefon ekle”ye tıklayın.
  3. Bu telefon buluttaki 3CX'e bağlanıyorsa veya telefon şirket içi kuruluma uzaksa, SBC veya yönlendirici telefonunuzu belirtin.
  4. Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın.
  5. Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
  6. Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.

3CX şirket içinde

  1. Telefonunuzun nerede bulunacağını seçin.
  1. Ofis dışında (Uzaktan)
  2. Ofiste (Yerel)
  1. Açılır menüden Yealink konferans telefonunuzu seçin.
  2. Telefonun MAC adresini girin ve “Telefon ekle”ye tıklayın.
  3. “Ofis dışında” seçeneğini seçtiyseniz yönlendirici telefonu veya SBC'yi belirtin.
  4. Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın. Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
  5. Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.

Yealink CP860: Telefon web arayüzü ile manuel olarak yapılandırma

Adım 1 - IP ve 3CX Yapılandırma ayrıntılarını alın

Manually configure via the phone web UI

  1. Öncelikle telefonunuzun IP adresini telefon arayüzünden (“Menü > Durum”) alın.
  2. Şimdi Yönetici konsoluna giriş yapın
  3. Konferans telefonunu eklemek istediğiniz “Kullanıcı”ya gidin.
  4. “IP Telefonu” sekmesine gidin. Bir telefon eklemek için “Telefon yapılandır”a tıklayın.
  5. Bu telefonun 3CX ile aynı yerel ağda nerede bulunacağını veya uzak bir telefon olup olmadığını seçin ve “İleri”ye tıklayın.
  6. “Normal Telefon”u seçin ve “Telefonunuzu provizyon yapmadan manuel olarak yapılandırın” seçeneğini etkinleştirin.
  7. Şimdi, telefonunuz ofis dışında bulunuyorsa, bu telefonun bağlanacağı yönlendirici telefonu seçin.
  8. Doğrulama Kimliği ve Şifreyi içeren bir açılır pencere görünecektir. Kuruluma bağlı olarak şunları da göreceksiniz:
  1. Yerel ağda ise: 3CX Telefon Sistemi LAN IP Adresi ve Port numarası.
  2. Bulutta İse: Ayrıca SBC veya Yönlendirici telefonun IP adresi ve Port numarası.

        Bunları not alın.

  1. Şimdi telefonun web portalında oturum açın ve gerekli tüm ayrıntıları ekleyin.

Adım 2: IP Telefon web arayüzünde oturum açın

Log into the IP Phone web interface

“Account > Register” bölümünden aşağıdaki gibi yapılandırın:

  1. “Label” ve “Display Name” alanları: Kullanıcı adınızı girin
  2. “Register Name”: “Authentication ID”yi girin.
  3. “User Name”: Dahili numarayı girin
  4. “Password” “Authentication Password”ü girin.
  5. “Server Host”: “Domain veya IP adresi” girin.
  6. “Port”: “SIP Portunu” girin.
  7. “Enable Outbound Proxy Server”: “Enable” olarak ayarlayın
  8. “Outbound Proxy Server”: “Outbound Proxy (SBC) Adresini” ve ilgili Portu girin.

Ayrıca bakınız

Son güncelleme

Bu belge en son 27 Ağustos 2023'te güncellendi

https://www.3cx.com.tr/ip-telefonlar/yealink-konferans-telefonlari/