Grandstream GSC35 Serisi Hoparlör/Çağrı Cihazı Nasıl Yapılandırılır

GSC3505 ve GSC3510 için geçerlidir

Grandstream GSC35xx Series for 3CX

Grandstream GSC35 çağrı cihazları hakkında

GSC3500 Serisi, ofis binaları, işletmeler, okullar, hastaneler, alışveriş merkezleri, konut ortamları, depolar ve diğer benzer kuruluşlar gibi iç alanlar için interkom ve çağrı yetenekleri sağlar. Bu serinin yardımıyla şirketler, güvenliği ve iletişimi artıran güçlü SIP çağrı ve interkom sistemleri oluşturabilir.

GSC3510: GSC3510, son teknoloji ürünü endüstriyel tasarımı ve yetenekleri sayesinde her konum için mükemmel bir interkom hoparlörü/mikrofonudur. Bu SIP interkom cihazı, 4,2 metrelik alım mesafesi sağlayan Çok Kanallı Mikrofon Dizisi Tasarımına (MMAD) sahip 3 yönlü mikrofonlara, yüksek kaliteli 8W HD hoparlöre ve 2 yönlü ses işlevine sahiptir.

GSC3505: GSC3505, son teknoloji ürünü endüstriyel görünümü ve çok sayıda işlevi sayesinde her türlü ortam için ideal SIP hoparlörüdür. HD ses özellikli 8 Watt'lık bir HD hoparlöre sahiptir, Bluetooth cihazlarını destekler, entegre çift bantlı Wi-Fi, SIP ve çok noktaya yayın çağrılarının yanı sıra rahatsız edici çağrıları reddetmeyi kolaylaştıran yerleşik beyaz listeler ve kara listeler içerir. Kullanıcılar, GSC3505'i diğer Grandstream ürünleriyle birleştirerek son teknoloji güvenlik ve PA duyuru sistemleri oluşturabilirler.

Adım 1: Grandstream GSC interkom/çağrı cihazını ve MAC adresini tanımlama

Doğru telefon modeli için adımları uyguladığınızdan emin olun. Modeli ve MAC adresini telefonun arkasındaki etikette bulabilirsiniz. MAC adresini not alın, yapılandırma için buna ihtiyacınız olacak.

Adım 2: SIP hoparlörünün genel adresini Fabrika Ayarlarına Sıfırlayın

Grandstream GSC35XX - Reset

  1. “Sıfırla” düğmesini 15 saniye basılı tutun ve ardından bırakın.
  2. Ortadaki LED kırmızı renkte yanıp sönmeye başlayacaktır.
  3. Cihaz yeniden başlatılacak ve fabrika ayarlarına sıfırlanacaktır.

Adım 3: Yönetici Konsoluna giriş yapın

  1. 3CX Web İstemcinizde oturum açın ve “Yönetici”ye gidin.
  2. Telefon eklemek istediğiniz “Kullanıcı”yı seçin ve “IP Telefonu” sekmesine gidin.
  3. “Telefon yapılandır”a tıklayın.

Adım 4: Grandstream Çağrı Cihazınızı yapılandırın

3CX'in bulutta olup olmadığını bilmeniz gerekir. 3CX tarafından barındırılan 3CX'iniz varsa veya 3CX FREE veya 3CX SMB'niz varsa, 3CX'iniz buluttadır.

3CX bulutta

Ağınızda en az bir yönlendirici telefonun veya yapılandırılmış bir SBC'nin olması gerekir. Yönlendirici telefonların listesine buradan bakın veya SBC nasıl kurulur hakkında kılavuzu okuyun.

  1. Açılır menüden Grandstream hoparlör/çağrı cihazınızı seçin.
  2. Telefonun MAC adresini tire veya iki nokta olmadan girin ve "Telefon ekle"ye tıklayın.
  3. SBC veya yönlendirici telefonunuzu belirtin.
  4. Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın.
  5. Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
  6. Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.

3CX işletme içinde

  1. Telefonunuzun nerede bulunacağını seçin.
  1. Ofis dışında (Uzaktan)
  2. Ofiste (Yerel)
  1. Açılır menüden Grandstream hoparlör/çağrı cihazınızı seçin.
  2. Telefonun MAC adresini tire veya iki nokta olmadan girin ve "Telefon ekle"ye tıklayın.
  3. “Ofis dışında” seçeneğini seçtiyseniz yönlendirici telefonu veya SBC'yi belirtin.
  4. Telefonu 14 gün içinde ağa bağlayın. Zaten bağlıysa yeniden başlatın.
  5. Telefon otomatik olarak yapılandırılacaktır.

Ayrıca bakınız

Son güncelleme

Bu belge en son 3 Ağustos 2023'te güncellendi

https://www.3cx.com.tr/ip-telefonlar/grandstream-hoparlor-interkom/