Çağrı Bilgisi, Mevcudiyet ve Çağrı Operasyonlarının Granüler Kontrolü

Giriş

Bu kılavuz, bir kullanıcıyı, iletişim durumu ve aramalarının departmanındaki diğer üyelere görüntüleneceği şekilde nasıl düzenleyebileceğinizi açıklamaktadır. Ayrıca kullanıcıların aramalar sırasında yapabileceği işlemleri de düzenleyebilirsiniz, örneğin: park edilmiş bir aramayı yanıtlama, araya girme veya IVR ye gönderme. Kullanıcının çağrıları kaydetme hakkını ve bu hakların hangi çağrılara uygulanacağını ekleyin veya kaldırın.

Ayarlar

Yönetici Konsolunuzdan Kullanıcılar'a gidin. Düzenlemek istediğiniz kullanıcıya tıklayın ve "View" seçeneğine gidin. Buradan aşağıdaki işlevlerden herhangi birini etkinleştirip, devre dışı bırakabilirsiniz:

  • Aramalarımı Göster
  • Mevcudiyet
  • Aramalar
  • Operasyonlar

Her işlev aşağıda daha ayrıntılı olarak açıklanmaktadır.

Aramalarımı Göster

'Aramalarımı Göster' işlevi, kullanıcının arama bilgilerini diğer ekip üyelerine görüntüleme seçeneği sunar. Etkinleştirildiğinde, bir kullanıcı herhangi bir numarayı çevirdiğinde çağrı bilgileri kendi departmanlarındaki diğer kullanıcılara gösterilir.

Örnek:

Kullanıcı Noor, "Aramalarımı Göster" özelliğini etkinleştir miştir ve 17778732492 numarasını çevirmektedir. Noor'un departmanının bir üyesi olan Kullanıcı Rana, Noor’un konuştuğu numarayı görebilecek.

Devre dışı bırakılırsa çağrı bilgileri diğer kullanıcılara GÖSTERİLMEZ. Rana yalnızca Noor'un görüşmede olduğunu görecektir.

Mevcudiyet

Etkinleştirildiğinde 'Mevcudiyet' işlevi kullanıcının kendi departmanındaki diğer üyelerin durumunu görmesine olanak tanır.

Örnek:

Rana'da "Mevcudiyet" etkinleştirildi. Rana artık Cartier Departmanının İletişim Durumunu görebilir.

Devre dışı bırakıldığında kullanıcı, departmanının varlığına ilişkin herhangi bir bilgi görmez.

Aramalar

'Aramalar' fonksiyonu etkinleştirildiğinde kullanıcılar, kendileriyle aynı departmanda olan diğer kullanıcıların çağrılarını görebilirler.

Örnek:

Nur ve Rana'nın "Aramalar" seçeneği etkin. Noor giden bir arama yapar. Rana yapılan aramayı görecek. Aramalar devre dışı bırakılırsa, Rana sadece Noor'un varlığını görecek.

Operasyonlar

'Operasyon' işlevi, kullanıcıların çağrı yanıtlamayı, dijital resepsiyon görevlilerini ve daha fazlasını kullanarak çağrıları kontrol etmek için belirli eylemleri gerçekleştirmesine olanak tanır:

  • Çağrı Çekme
  • Aktarma ve Yönlendirme
  • Park Et ve Parktan Çıkar
  • İnterkom
  • IVR yi kontrol et

Katıl, Dinle ve Fısılda için bir kullanıcıya şu rollerden birinin atanması gerekir:

  • Manager
  • Owner
  • System Owner

Kayıtlar

Yönetici Konsolunuzdan Kullanıcılar'a gidin. Herhangi bir kullanıcıyı tıklayın ve "Seçenekler" menüsüne gidin. Buradan bir abonenin çağrı kayıtlarını (kapalı, yalnızca harici çağrılar veya tüm çağrılar) kontrol edebilirsiniz. Ayrıca şunları da yapabilirsiniz:

  • Onay kutusu "Çağrı kaydını göster" seçeneği işaretlendiğinde kullanıcının kayıtlarına diğer departmanların yöneticileri, grup sahipleri ve sistem sahipleri erişebilir.
  • "Kayıtların Silinmesine İzin Ver" onay kutusu işaretli ise kullanıcı kayıtları silebilir
  • "Kayıtları başlatabilir ve durdurabilir" onay kutusu işaretli ise kullanıcı, aktif bir çağrıda kayıt işlemlerini başlatabilir ve durdurabilir.

Ayrıca bakınız

Son güncelleme

Bu belge en son 25 Haziran 2024'te güncellendi

https://www.3cx.com.tr/docs/yonetici-kilavuzu/haklar-kayitlar/