Çağrı Kayıtlarını Yapılandırma

Giriş

Çağrı kaydetme özelliği, uyumluluk ve eğitim amacıyla çağrıları kaydetmenize olanak tanır. ’Kayıtlar’ sayfasında arama kayıtlarını arayabilir ve yönetebilir, ayrıca bir kaydı indirebilir veya silebilirsiniz. Bir kaydın arşivlenmesi, kaydın yerel depolama alanından silinmesine ve uzak depolama alanına kopyalanmasına neden olur. Kayıtların silinmesi ve taşınması konusunda bir takım toplu eylemler var.

Çağrı Kaydını Yapılandırma

Enable archiving and choose the location type for your call recordings

Bir çağrı kaydını yapılandırmak için:

  1. "Enable Remote Archiving” seçin.
  2. Kayıtların saklanacağı konumu yapılandırın. "Konum Türü"nde - uzak arşiviniz için aşağıdaki seçeneklerden birini seçin:
  1. FTP - kayıtları uzak FTP sunucusunda saklamak için uygun sunucu ağ yolunu (ftp://, ftps://, ftpes://), kullanıcı adı ve parolayla ayarlayın.
  2. Google Storage - Kayıtlı JSON anahtarınızı yükleyin ve Google Cloud Storage grubundaki bir yolu seçmek için “...” düğmesine basın. Nasıl yapılacağı hakkında daha fazla bilgi için Google Cloud depolama alanını yapılandırın.
  3. SMB - SMB (Sunucu İleti Bloğu) sunucu ağ yolunu, Windows paylaşımı için uygun etki alanı, kullanıcı adı ve parolayla ayarlayın.
  4. SFTP - SSH Dosya Aktarımı - SSH (Secure SHell) sunucu yolunu uygun kullanıcı adı, şifre ve/veya OpenSSH anahtarıyla ayarlayın. Nasıl yapılacağı hakkında daha fazla bilgi için OpenSSH anahtarlarını oluşturun ve/veya dönüştürün. Aşağıdaki SFTP hizmetleri desteklenmiyor:
  1. Amazon S3 buckets
  2. SFTP yönetilen hizmeti için AWS Transfer
  3. MS Azure Blob Storage
  1. Ayrıca şunları da kullanabilirsiniz: Microsoft Sharepoint / MS 365 hesap dosyası depolama. Bkz. Sharepoint için bu rehberi inceleyebilirsiniz.
  1. Arşiv Kayıtlarını Planlama - Kayıtların ne zaman arşive taşınması gerektiğini belirtin.
  2. Geçici Kayıt Konumunu Ayarlayın - Bu, kayıtların arşivlenene kadar yerel olarak saklandığı klasördür. 3CX kurulum dizininin dışında bir klasör seçmelisiniz.
  3. "OK” tıklayarak ayarlarınızı kaydedin.

⚠ Hatırlanması Gereken Önemli Şeyler

  • Kayıt konumunu 3CX Telefon Sistemi yerel kurulum klasörlerinden herhangi birine ayarlamayın çünkü bunlar kaldırma sırasında silinir.
  • Linux'ta yerel bir kayıt yolu ayarlamak, belirtilen dizinin
    telefon sistemi
    kullanıcısına ait olmasını ve PBX tarafından yazılabilmesi için uygun izinlere sahip olmasını gerektirir.
  • Kayıt Kotası (GB) - Çağrı kayıtlarına yönelik kota sınırını gigabayt (GB) cinsinden ayarlayın ve bu sınıra ulaşıldığında kaydı durdurun.
  • Şu tarihten daha eski olan Geçici Kayıtları Sil: X günden daha eski olan geçici kayıtları siler.
  • “Event Log” > “Notifications” > “Hard disk is at or near capacity” bölümünde “Disk Protect Mode” etkinleştirildiğinde kayıtlar diske yazılamaz. Bu, yöneticiye bir e-posta bildirimi ile 500 MB'tan az boş disk alanı kaldığını bildirir.

Ayrıca bakınız

Son güncelleme

Bu belge en son 27 Kasım 2023'te güncellendi

https://www.3cx.com.tr/docs/yonetici-kilavuzu/cagri-kayitlari/