Acil durum numaraları

Giriş

List of Emergency Numbers

Bir acil durum numarası arandığında, PBX bu numaraya öncelik verir ve giden, ofis içi veya ofis dışı kurallarını göz ardı eder.

Acil Durum Numarasını Yapılandırma

View of Emergency Number configuration

Acil durum numaralarını yapılandırmak için yönetici konsoluna gidin ve ardından "System” > Emergency.

  1. "Add” tıklayın ve şunu belirtin:
  1. Kural adı yani Polis, İtfaiye vb.
  2. Numara aranacak acil durum numarası.
  1. Şimdi bu acil durum numarasının sistem genelinde mi yoksa bir departmanla mı yoksa dahili numaralarla mı sınırlı olacağına karar verin
  1. Sistem Genelinde - Hiçbir şey yapma
  2. Dahili numara veya departmanla sınırlıysa “Calls from Departments” seçeneğinde buna göre belirtin.
  1. Şimdi numaranın hangi SIP hattından aranacağını yapılandırın. Acil durum numarasına yapılan aramalar için en az bir zorunlu ilk rota ve en fazla 4 alternatif rota ayarlayın.
  2. "Outbound caller ID” satırında isteğe bağlı olarak varsayılan arayan numarayı geçersiz kılmak için özel bir numara ayarlayabilirsiniz.
  3. Kaydetmek için "Save” tıklayın

Bildirimler

Notifications tab in Admin Console

'Notification' sekmesinde, acil durum numarası arandığında bildirim seçeneklerini yapılandırın:

  1. "Bir veya daha fazla e-posta adresine e-posta gönder" - etkinleştirin ve bir veya daha fazla e-posta adresini virgülle ayırarak belirtin.
  2. "Sohbet bildirimi gönder" - grup yöneticilerini ve grup üyelerini sohbet mesajı yoluyla bilgilendirmeyi etkinleştirin ve seçin.
  3. “Anonsu çal (Dahili/Ring Grubu)” - bir dahili aboneyi veya ring grubunu arayın ve seçilen sesli anonsu dinleyin.
  4. Gönderilen e-posta bildirim metnini “Advanced” > “Templates” > “Email Templates” bölümünde açılır menüden “Emergency call” seçerek şablonu özelleştirebilirsiniz.
  5. Kaydetmek için "Save” deyip işlemi tamamlayın.

Ayrıca bakınız

Son güncelleme

Bu belge en son 21 Kasım 2023'te güncellendi

https://www.3cx.com.tr/docs/yonetici-kilavuzu/acil-durum-numaralari/